luni, 3 martie 2014

Review Nivea In-Shower Body Milk - cum sa ai o piele hidratata imediat dupa dus

Vizitand site-ul celor de la Nivea, cu ceva timp in urma am observat ca aveau in desfasurare o campanie de testare pentru Primul lapte de corp delicat sub dus. Desi incercasem deja acest produs, am zis sa ii mai dau o sansa, asa ca m-am inscris si eu in campanie. Si....SURPRIZA....am fost selectata.

Recunosc faptul ca atunci cand mi-am cumparat produsul din supermarket nu am fost foarte incantata de el, se intindea destul de greu pe corp si nici nu prea simteam vreo diferenta.



Mi-am ales de pe site pentru testare varianta pentru piele uscata, cu unt de shea. Mai exista si varianta pentru piele normala, insa dupa dus pielea mea ramane destul de uscata, tocmai de aceea am ales formula Dry skin.

Mirosul este unul foarte fin, specific gamei Nivea cu care suntem obisnuiti. Mie imi aminteste de copilarie <3.



In momentul in care am inceput sa il intind pe corp am fost surprinsa. Se observa imediat diferenta fata de produsul pe care eu il incercasem in trecut. Acesta era foarte usor de intins si parca o data ce atingea pielea, aceasta ramanea foarte fina si catifelata.

Va marturisesc faptul ca pielea a ramas hidratata si dupa ce am iesit din dus si m-am uscat cu prosopul, chiar si la cateva ore de la folosire.



De aceasta data chiar nu a mai fost nevoie sa folosesc lotiunea de corp, deoarece chiar nu mai simteam ca pielea mea mai are nevoie de hidratare. Era super-hidratata :D. Acum eu cred ca depinde si de tipul de piele al fiecarei persoane, pentru ca este posibil ca unele dintre voi sa simta inca nevoia sa foloseasca lotiunea de corp, dupa folosirea acestui body milk.

Cum se foloseste Laptele de corp sub dus de la Nivea?? Simplu:

1. Folosesti in primul rand gelul tau de dus si clatesti;
2. Aplici Laptele de corp delicat sub dus de la Nivea pe pielea umeda;
3. Clatesti;
4. Usuci.



Nivea In-Shower Body Milk vine intr-un ambalaj de 250 ml si are un sistem de dozare foarte eficient.

In comert, aceasta varianta are un pret de aproximativ 17 lei si o puteti gasi la raionul de lotiuni de corp.

Aveti grija ca dupa folosire sa inlaturati toate reziduurile de produs din cada pentru a evita alunecarea.



De data aceasta, acest lapte de corp mi-a facut o impresie foarte buna si sunt hotarata sa il recumpar, pe viitor.

Pentru persoanele mereu pe fuga este solutia ideala. :)

Voi ati incercat Laptele de corp delicat sub dus de la Nivea? Cum vi se pare?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu