luni, 22 septembrie 2014

Review Garnier Olia - sau cum am devenit roscata fara sa imi dau seama

Buna fetelor,

In cele ce urmeaza o sa va povestesc experienta mea cu Garnier Olia. Trebuie sa recunosc ca de mult timp imi doream sa ma fac roscata, insa niciodata nu am avut suficient curaj. De ce? Pentru ca nu imi doream un roscat normal, inchis, care sa nu se observe prea tare. Nuuu, eu imi doream unul aprins, foarte aprins, ceva asemanator cu nuanta prietenei mele, despre care v-am povestit AICI.

Totusi, nu am avut nici acum curajul necesar, tocmai de aceea am cumparat doua nuante: 6.60 Intense Red si 8.0 Blond. Am sperat ca nuanta de blond o sa mai diminueze roscatul acela intens.




Eram deja nevopsita de ceva vreme si, desi parul meu nu creste prea repede, arata destul de rau. Vreau sa va mentionez ca nu evit sa ma vopsesc din neglijenta, ci pentru ca imi doresc sa ii las parului meu o perioada de respiro intre vopsiri, cat sa apuce sa se refaca (macar putin).

Parul meu arata cam asa (nu stiu cat de bine se vede nuanta parului inainte de vospire in poza 2, insa pot sa va spun ca era o nuanta de blond mult mai deschisa fata de ce se vede, lumina a fost de vina de data asta):




Am rugat o prietena sa ma ajute si...procesul a inceput. Cutia continea: un lapte revelator, un tub crema coloranta, un balsam dupa vopsire si o pereche de manusi. Am amestecat laptele revelator de la ambele vopsele si tuburile de crema coloranta intr-un recipient nemetalic si, asteptand ca prietena mea sa inceapa "actiunea", am observat ca vopseaua are o culoare destul de inchisa, insa eram convinsa ca pe par o sa arate cu totul altfel.



Am vopsit mai intai radacinile, exact cum era specificat in instructiunile de folosire si apoi restul parului. Apoi a urmat o lunga asteptare...timp in care eu imi dadeam seama ca parul meu e din ce in ce mai roscat. Am asteptat 30 de minute si am mers la baie sa dau vopseaua jos si sa vad rezultatul.

Desi nu am vrut sa recunosc la inceput, in adancul sufletului stiam deja ce o sa iasa. O super nuanta de roscat, de care sunt extraordinar de incantata si pe care nu cred ca as fi avut curajul sa o incerc nici pana azi.




Sa va spun acum de ce mi-a facut placere sa incerc Garnier Olia:

- pentru ca, in primul rand este o vopsea fara amoniac. Parul meu si asa are de suferit dupa multele vopsiri la care a fost supus si acum mi-am dorit o vopsea care sa nu ii faca atat de mult rau.

- pentru ca are un miros destul de placut, in comparatie cu alte vopsele pe care le-am incercat. Nu am reusit totusi sa imi dau seama a ce miroase.

- culoarea este destul de uniforma, deci radacinile mele erau destul de inchise la culoare fata de restul parului

- pretul este unul destul de accesibil, aproximativ 22 de lei.



Eu sunt foarte incantata de aceasta culoare si cu siguranta o sa mai folosesc Garnier Olia. Voi ati incercat-o pana acum? Cum vi se pare?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu