vineri, 31 ianuarie 2014

Review: Dry Ends Serum - Avon

Buna tuturor,

O sa incep postarile pe acest blog cu un produs care mie  imi place foarte mult si pe care il folosesc de ceva timp.

Este vorba despre serul pentru varfuri deteriorate "Dry Ends Serum". Acesta apartine gamei Avon Advanced Technique.





Produsul se poate aplica atat pe parul ud cat si pe cel uscat, este usor de folosit si destul de accesibil tinand cont de faptul ca, in functie de fiecare campanie pretul variaza intre 13 si 20 de lei. 



Eu il aplic dupa fiecare spalare, nu doar la varfuri ci pe toata lungimea parului (mai putin la radacini) pentru ca imi descurca foarte bine parul. Este singurul produs care a reusit aceasta performanta, sa imi aranjeze foarte bine parul, dupa toate "incercarile" grele prin care a trecut de-a lungul timpului (decolorare, vopsire, etc).



Dupa fiecare folosire parul imi ramane fin, hidratat si cu un miros senzational.

L-am recomandat si eu mai departe, iar prietenele mele sunt foarte multumite de el.


Serul are 30 ml, iar sticluta este dotata cu o pompita, care usureaza aplicarea. Il puteti cumpara de AICI.

Voi ati incercat acest ser? Ce parere aveti despre el?

2 comentarii:

  1. Buna. Si eu il folosesc de foarte mult timp. Este foooarte bun...parul nu imi arata bine daca nu folosesc serul. Trebuie sa recunosc,sunt dependenta de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iei si mie imi place serul te astept si pe la mine http://simplethingsbyzuzyx.blogspot.ro/2014/02/invaluita-in-aroma-de-ciocolatamini.html

    RăspundețiȘtergere