vineri, 21 martie 2014

My first wishlist - it's shopping time

Buna fetelor,

Ma gandesc de ceva timp sa fac primul meu wishlist, dar am tot amanat din lipsa de timp. Asa ca, daca tot sunt libera astazi m-am gandit sa scriu si aceasta postare.

E primavara si eu vreau sa merg la SHOPPING. Sunt atat de multe lucrusoare dragute pe care as vrea sa le probez si sa le cumpar :D.

Am intrat zilele trecute pe Kurtmann.ro si ghiciti ce am gasit ...Reduceri, multe reduceri :D.





M-am gandit ca as mai avea nevoie de niste bluze si am gasit una care imi place foarte mult. Am destul de multe de acest gen, insa niciuna neagra, asa ca am adaugat-o pe aceasta in wishlist-ul meu.


Am continuat cautarea si am ajuns la aceasta fusta superba de la Massimo Dutti. E perfecta pentru a fi purtata la birou. 



Camasa de la Stradivarius poate fi si ea purtata la birou, eventual cu o pereche de jeans. Si datorita faptului ca este la reducere imi place si mai mult.


Avand in vedere ca a venit deja primavara si temperatura creste pe zi ce trece, abia astept sa port tricouri. Am gasit unele foarte frumoase la Kurtmann, la un pret destul de bun, care sunt perfecte pentru o plimbare luuuunga prin parc.




Pe langa aceste tricouri am gasit si o pereche de pantaloni conici de la Pull&Bear. Sunt foarte draguti si aceasta culoare nu o am inca in garderoba, deci I want them :D.

Nu as putea sa inchei acest wishlist fara sa va arat si rochita de la Stradivarius care m-a fermecat. E superba!!!

Cam asta as dori eu sa imi achizitionez de pe Kurtmann.ro si cred ca in curand o sa plasez o comanda. Saptamana viitoare promit sa revin cu un nou wishlist, de data aceasta cu cosmetice.

Voi ce ati vrea sa va cumparati primavara aceasta?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu