luni, 31 martie 2014

Review Gerocossen Argan Line - sampon nutritiv restructurant pentru par uscat, degradat

Buna fetelor,

V-am promis aici ca o sa revin cu un review pentru Samponul Gerocossen Argan Line pe care l-am achizitionat cu ocazia ultimei mele vizite la DM.

Il folosesc de aproximativ o luna de zile, deci cred ca am avut timp suficient sa imi formez o parere despre el.

In primul rand am fost incantata de gramaj, am considerat ca 400 ml o sa imi ajunga o perioda destul de lunga de timp. Spun asta pentru ca nu imi place sa imi schimb samponul dupa o saptamana pe alta, imi place sa fiu constanta, mai ales ca schimbarea lui frecventa nu consider ca face bine parului. Trebuie insa sa recunosc ca am consumat destul de mult din el, pentru ca este destul de fluid, iar in momentul in care il torni in palma, curge destul de mult.



Acum ca ma gandesc mai bine nici nu cred ca as putea sa folosesc, la o samponare, o cantitate mai mica pentru ca nu cred ca parul s-ar spala asa cum trebuie. Probabil am senzatia asta si din cauza fluiditatii lui, pentru ca recunosc ca imi plac sampoanele mai consistente, mai cremoase.

Al doilea lucru care mi-a placut la acest sampon si care m-a convins sa il cumpar este faptul ca nu contine parabeni si nici silicon. Este un lucru foarte important pentru mine, deoarece va mai spuneam si in trecut ca incep sa inclin din ce in ce mai mult spre produsele de acest gen, mai friendly cu pielea, parul nostru si chiar cu noi.



Gerocossen Argan Line este un sampon nutrivit restructurant cu argan, bogat in vitamina E, acizi grasi omega-3 si omega-6 care promite sa hraneasca parul de la radacina pana la varf, sa repare firele deteriorate, sa previna uscare parului  indreptat cu placa si la mentinerea culorii parului vopsit.

In realitate este un sampon destul de bun care curata bine parul. Firele despicate stim cu totii ca nu se pot reface, iar in ceea ce priveste mentinerea culorii parului vopsit nu cred ca are vreo contributie.

Trebuie sa recunosc faptul ca nu mi-am achizitionat si balsamul din aceeasi gama, pentru ca voiam sa vad mai intai cum se comparta samponul. Am folosit totusi balsamul meu de la Elseve, de care sunt mai mult decat multumita. Sunt de parere ca acest sampon trebuie folosit fara dar si poate cu un balsam de par bun. Mie imi dadea putin senzatia de par uscat dupa folosire, tocmai de aceea nu am indraznit niciodata sa ies din baie si sa nu folosesc balsamul.



Mirosul este unul foarte dragut, mi se pare ca miroase a nuca de cocos, iar raportul calitate pret este unul destul de bun, a costat in jur de 17 lei.

Este un produs pe care cu siguranta o sa il mai cumpar si pe viitor, deoarece consider ca s-a comportat destul de ok cu parul meu.

Voi ce sampon folositi in acest moment? Care este favoritul vostru ever?

3 comentarii:

  1. Momentan il folosesc si eu in combinatie cu balsamul si mi se pare ca el curata ok si balsamul e bunut :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar eram curioasa cum este balsamul...

      Data viitoare cand imi iau samponul o sa cumpar si balsamul

      Merci Anca :D

      Ștergere
  2. Interesant !! Colega mea de apartament foloseste acest sampon, cred ca am sa il incerc si eu. Mersi !

    RăspundețiȘtergere