duminică, 16 martie 2014

Bijuterii Handmade #3

Buna tuturor,

Asa cum va spuneam si aici, saptamana trecuta mi-am achizitionat cateva noi accesorii pentru bijuterii. Fiind la inceput in ale bijuteritului recunosc faptul ca nu am foarte multe accesorii din care sa fac lucruri cat mai frumoase, tocmai de aceea inca mai caut si achizitionez tot ceea ce mi se pare interesant si tot ceea ce eu cred ca ar putea sa va placa si voua.

Am avut cateva comenzi  luna trecuta, asa ca m-am hotarat sa mai cumpar cate ceva. Ma bucur ca bijuteriile pe care le fac cu atat de multa migala sunt pe placul vostru. Asta e cea mai buna rasplata pentru mine :).

In cele ce urmeaza o sa va arat cateva lucrusoare la care am lucrat aseara.


Bratara "Love" - 13 lei




Bratara "Heart" - 13 lei



Pandantiv "Hard Rock Cafe" - 20 lei



Lant "Guitar" - 15 lei



Cercei - 9 lei


Asta am reusit sa fac aseara. O sa mai lucrez si zilele viitoare si promit sa revin cu o noua postare pentru a va arata ce am mai facut.

Daca doriti sa comandati imi puteti trimite un mesaj pe Facebook sau un mail la littlewildworld@gmail.com .

Cum vi se par bijuteriile de mai sus? Va plac?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu