marți, 15 aprilie 2014

Cosmetic wishlist - Vine, vine primava

V-am promis cu ceva timp in urma ca o sa public un wishlist cu produse cosmetice. Ma chinui sa imi pun ordine in ganduri si sa imi dau seama de ce am nevoie mai urgent.

Ideea e urmatoarea: imi doresc, ca orice femeie, toate cosmeticele din lume, insa nu mi le permit. Asa ca o sa fac o selectie cu produsele de care am cu adevarat nevoie si pe care sper sa reusesc sa le achizitionez in perioada urmatoare .

De la Garnier mi-as dori:

- Apa micelara - toata lumea o lauda si chiar imi doresc si eu sa o incerc. Am avut in trecut o lotiune tonica de la Garnier de care am fost foarte multumita asa ca abia astept sa o testez.


- Laptele de corp Garnier Intensive 7 days


- Lotiune iluminatoare Moisture Match

La Yves Rocher ma chinui de o groaza de timp sa plasez si eu o comanda, dar am tot amanat. De ce? Habar nu am insa imi doresc foarte tare:

- Gelul de dus cu aroma de cafea si cel cu nuca de macamamia




- Lac de unghii - Rosu de Prusia



De la L'Oreal Paris imi doresc:

- Balsamul densificator Elseve Fibraology - am avut varianta alba de sampon si balsam de la Elseve de care am fost mai mult decat multumita, asa ca acum vreau sa incerc aceasta noua gama.




- Luciul de buze Color Riche Extraordinaire - nuanta 301 Rouge Soprano mi se pare superba si cred ca mi s-ar potrivi foarte bine

- Lacurile de unghii Color Riche Les Blancs - planuiesc sa mi le achizitionez cat de curand. Culorile sunt foarte finute si ma duc cu gandul la primavara


- Mascara Volumissime 



- Superliner Silkissime 


Am descoperit de curand un site de unde se pot achizitiona uleiuri vegetale, Elemental.eu. De aici imi doresc mai multe produse: apa de lavanda, ulei de argan bio, ulei de cocos, ulei de migdale dulci si un ulei de macadamia bio.






De pe Cupio.ro as vrea sa incerc tratamentele pentru unghii. Nu am mai plasat pana acum comanda la ei, insa am auzit doar lucruri bune despre produsele de pe acest site, deci trebuie sa imi achizitionez si eu cateva.

- Intaritor unghii


- Tratament de unghii cu calciu


De asemenea urmaresc de ceva timp siteul Makeup Shop Romania. Ma tenteaza foarte tare paletele lor de farduri de pleoape, culorile sunt foarte vii, numai bune pentru a inveseli o zi ploioasa de primavara. Am gasit si o paleta de rujuri care arata foarte bine si care de asemenea imi face cu ochiul :D



Astea sunt produsele pe care as vrea sa reusesc sa mi le achizitionez in perioada urmatoare. Mi-a fost foarte greu sa fac o selectie, sa le aleg doar pe cele pe care mi le doresc foarte tare si de care am nevoie urgenta :D.

Voi ati incercat vreunul din produsele de mai sus? Cum vi se par si pe care planuiti sa vi le achizitionati? :D






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu