sâmbătă, 1 februarie 2014

Review Crema de maini Dove Essential Nourishment

Buna tuturor,

Unul dintre produsele pe care le folosesc destul de des este crema de maini de la Dove, Essential Nourishment. Spun "destul de des" pentru ca se mai intampla uneori sa uit sa o aplic. Nu pot spune ca am mari probleme cu mainile, insa in urma treburilor casnice sau gerului acestea devin deshidratate.



Am primit-o la cumpararea unui alt produs Dove si desi mai aveam o alta crema de maini (de care nu eram tocmai multumita) m-am hotarat sa o incerc.

Primul lucru care mi-a placut a fost mirosul cremei, discret si destul de persistent.

Mai apoi am observat ca, spre deosebire de alte creme, mainile nu imi raman grase o lunga perioada de timp (urasc cand se intampla asta), ci sunt foarte hidratate.


Trebuie sa recunosc totusi ca este nevoie sa astepti cateva minute pentru ca aceasta sa intre in piele, insa dupa aceea mainile tale vor fi catifelate si usor parfumate, ceea ce cred ca isi doreste orice femeie :D.



Ambalajul are 75ml si este foarte usor de folosit. Pretul exact nu stiu care este, deoarece cum am spus si mai devreme am primit aceasta crema cadou.

Voi ati incercat aceasta crema? Cum vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu